2011. január 7., péntek

Csodagyógyszer!

Egyszer megkérdezte tőlem egy ismerősöm viccesen, hogy melyik a három legelterjedtebb szakma a világon. Sejtettem, hogy beugratós kérdés, de nagyot derültem a humoros, ám igaz válaszán. Orvos, politikus és teológus, ezekből van a legtöbb. Hogy miért is? Talán azért, mert nem találkozol olyan emberrel, aki nem tudna egy jó gyógymódot, gyógyszert ajánlani, ami szerinte nagyon jó, vagy olyannal, aki ne tudna hozzászólni az adot politikai helyzethez. Mindenkinek van egy véleménye Istenről is, mindenki rendelkezik egy bizonyos sajátos vallási filozófiával.
Néhány hete mentem az utcán és egyszer csak hallok valami pisszegtetést a hátam mögött. Nem tudtam, hogy nekem szól-e, vagy sem, de azért hátrafordultam. Egy ismerősöm szólított le, akivel néhány hónapja együtt voltunk a kórházban. Akkoriban még nem tudta az illető biztosra, hogy rákos, de mikor az utcán találkoztunk, ez a tény már nyilvánvaló volt. Nagyon megvolt változva, lesoványodott és beesett az arca. A lényeg az, hogy egy ilyen nagy dumás emberről van szó, az az ügynök típus, aki mindent eltudna adni, olyan meggyőző erővel bír. Most is kezdte reklámozni nekem a Noni terméket. Biztos már sokan hallottatok róla. Nem akarom most reklámozni, csupán úgy meglepett, hogy az emberek mi minden hazugságot képesek bevenni! Hát igen, csodagyógyszernek van ez is titulálva, ami mindenre jó. Ha egészséges vagy, akkor még egészségesebb leszel tőle, ha pedig bármi bajod van, ez a gyógyszer pont a legjobb arra a bizonyos betegségre.
Félre ne értsen senki, nem ellenkampányolni akarok én a Noni ellen, csupán mindenki tudja, hogy nincs olyasmi hogy mindenre jó. Vagy talán mégis?
Lelki értelemben van ilyesmi, ami minden élethelyzetre "orvosság"? Nos, úgy hiszem, hogy van, éspedig az imádság. Ma reggel olvastam a Jakab 4-ben, hogy az igaz ember buzgó imádságának nagy ereje van!
Egy kedves ének azt mondja, hogy egy kevés beszélgetés Jézussal, mindent megold. Bárcsak több időt szánnánk az Istennel való beszélgetésre, mert akkor biztos, hogy sok felesleges gondtól, "betegségtől" megszabadulhatnánk! Bemásolom az ének román változatát, legyen áldás számotokra!

2 megjegyzés:

Anna írta...

Tetszik a blogod. Örülök, hogy rádtaláltam.

EBLevi írta...

Örülök, ha tetszik, és annak is hogy benéztél.

Megjegyzés küldése