2011. február 17., csütörtök

Szolgálatban

Elég rég nem írtam az itteni dolgaimról, és hát most egy kis időm van erre, ezért gondoltam, hogy törlesztek. Hihetetlen, hogy már 11 napja itt vagyok ebben az országban! Nagyon gyorsan telnek a napok és úgy érzem már, mintha itt élnék legalább fél éve. Kezdem megismerni az embereket és érzem, hogy kezdnek ők is megismerni engem. Szombaton délelőtt egy családnál segítettünk házat rombolni és építeni is. Érdekesen építkeznek az itteni emberek, és sok dolog számunkra újdonság, mint az is, hogy sok helyen nem csinálnak alapot a háznak, hanem egyszerűen a döngölt földre húzták fel a vályogházakat. Nem is csoda, ha nem nagyon bírják az idő és az éghajlat viszontagságait. Nos, egy családnak segítünk, akik egy régi házikóban laknak és szó szerint dől rájuk a ház. Holnap is megyünk köz-munkázni délelőtt, ha az idő engedi. Szombaton is ott dolgoztunk  3-ig, majd 5-re kellett mennem Csantavérre autóval ifit tartani. Mondjuk nem túl nehéz itt közlekedni, hisz szinte minden út egyenes és a kereszteződések merőlegesek. Hála Istennek, hogy nem tévedtem el sehol, habár azelőtt csak egyszer jártam arra, és akkor sem én vezettem.
Vasárnap is elég zsúfolt volt, hisz három helyiségben voltunk összejövetelen, ja és sehol sem csak résztvevők. Érzem, hogy Isten folyton azt szeretné, hogy használjam az ajándékaimat, amit tőle kaptam, a zene terén is.
Eddig bárhol voltam, mindig valamilyen módon bekapcsolódtam a zenei életbe. Itt is kell vállalnom orgonálást, és sok sok énekvezetést. Nagyon szeretnek énekelni az itteni testvérek. Nem mindenkinek van jó hangja, de ez a kedvüket nem szegi, ami nagyon jó dolog. Olyan éneklési maratonokat szoktunk csinálni, hogy talán soha nem énekeltem ennyit egyszerre, egyfolytában. Szerdánként van ilyen közösségi alkalom, ami nyitott mindenki számára, bárki bejöhet egy meleg teára, kávéra és kiflire. Természetesen éneklünk sokat és beszélgetünk is az igéről is. Ma reggel is, majdnem három órát énekeltünk non-stop egyik éneket a másik után. A végén már alig volt hangom. Olyan jó az Urat dicsérni!
Kérlek imádkozzatok az itteni gyülekezetekért, hogy erősödjenek meg, és szaporodjanak és az Úr adjon megújulást a testvérek között, mert az ördög sokféleképpen támadja őket.

Csantavéri ifi - épp énekelünk. Komoly kis dicsőítő csapat verődött össze.
Itt épp ismerkedő játékot játszottunk.

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése