2011. április 28., csütörtök

EasyWorship

Talán nem kellene nagyon reklámoznom egy olyan terméket, ami nem legális úton került a tulajdonomba, de mégis úgy gondolom, ez olyasmi, ami miatt nincs lelkiismeret furdalásom. Gyülekezeteink többségében ezt a programot használják énekek kivetítésére, és hát tényleg az egyik legjobb program ilyen téren. 
Szó, mi szó, én feltettem a Vázlatok oldalra a programot, lelehet tölteni, ha valakinek kell, és még ami nagyon lényeges, feltettem az Ifjúsági Énekek adatbázist, amibe beleírtam majdnem az összes éneket mind a 4 Dicsérem Neved énekeskönyvből. Természetesen még nagyon sok más ének is megtalálható benne, úgy a Hit Hangjaiból, mint máshonnan. Akár önmagában is használható ez az adatbázis. Azért teszem ezt itt közzé, mert szeretném, ha tudnék segíteni másoknak. Megvan a Hit Hangjai adatbázisa is, de azt bizonyos okok miatt nem töltöttem fel ide. Ha esetleg valakit érdekelne, az jelezze nekem.


1 megjegyzés:

Levi írta...

Elnézést kérek, valamiért nem működik a link, de hamarosan megoldom. Köszönöm a megértést.

Megjegyzés küldése